fredag 16 augusti 2013

Tur Tut!

Trots att jag hade min fina långklänning och nya lackade naglar i den härliga lila- och noiesetteaktiga färgen så räckte inte det. Det var Linnis (igen!) som tutade hem vinsten igår när vi var på bilbingo. Mäkta frustrerande det var att sitta bredvid för fjärde gången den här sommaren och inte vinna. Men så unnar jag Linnis att vinna hellre än någon annan på bingon. Själv satt jag med ett nummer kvar efter fem nummer hade gått, jag hade alltså stor chans på sjuropspotten, men mitt nummer kom aldrig. Efter tio nummer så hade mitt nummer fortfarande inte kommit och det var någon annan som tutade istället. Surt. 

Vi hade en rolig kväll ändå i bilen, som alltid, med skratt och alldeles för mycket godis!


2 kommentarer:

  1. Jadu sandra, det syns ju på bilden att det var alldeles för mkt godis för vår del, höhö

    SvaraRadera
  2. Vad synd att du inte vann.

    SvaraRadera