lördag 17 augusti 2013

Crayfish party!

Ikväll är Johan och jag bjuden på kräftskiva hemma hos en vän till oss. Hennes tillställningar brukar alltid vara så roliga. Vi har fått instruktioner redan på hur man äter kräftor samt instruktioner om kommande kräftsånger. Eftersom jag och Johan inte är så stora kräftgillare så kommer vi att få äta kyckling istället. Det ska bli kul att få avsluta sommaren med en kräftskiva i goda vänners lag. 

Outfiten är alltid lika svår. Jag tror att jag kommer köra på enkelhet med en svart klänning och ballerina med öppen tå. Enkelt men classic, svart kan aldrig bli fel! 

Vad ska Ni göra ikväll?


2 kommentarer:

  1. Jag var också på kräftskiva.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med kräftskiva. Hade ni hattar och sånghäften? Själv var vi på vårat eget landställe och grillade.

    SvaraRadera