måndag 12 augusti 2013

Instagram

Att ta en bild, fylla i hashtags och få dela en massor av feelgood känslor är något jag uppskattar. Ja, jag älskar att Instagram har uppfunnits. Men att inte ha en telefon med fungerande internet, apphantering eller kamera så blir det omöjligt att leva efter bildfenomentet som slog igenom så hårt i våras. Nu efter sommaren har det gått fem månader sen min telefon gick sönder och lika många månader av lovord från min mobiloperatör att den ska bli fixad. Reparationsorder på reparationsorder har skapats men ingen hjälp har kommit till undersättning. Det känns riktigt tråkigt att stå och betala för en telefon med dess tjänster som man inte kan utnyttja. Nu är den bistra sanningen att jag blir utan fungerande telefon fram till januari då jag äntligen kan byta operatör. Jag har ju varit utan i fem månader och fem månader till ska väl inte spela någon roll egentligen, även om det känns surt.


Men ni som följer mig på Instagram och tror att jag har gett upp, say no more. Jag har kopplat in paddan till Instagramkontot så att bilder kommer att komma upp. I´m back on track. 

Kisses and hugs! 

1 kommentar: