tisdag 14 maj 2013

Tradera levererar min sommargarderob


Idag har jag fått hem tre stycken toppar som jag vunnit på tradera. 90:- fick jag betala för alla dessa tre skönheter. Jag gillar den prickiga, den är handsydd från sent 60-tal enligt förra ägaren men aldrig använd. Den röda blusen ville jag ha i våras när den kommit in i Lindex butik men fick inte tag på den. Den här var använd en gång innan och jag fick ge 40:- istället för 199:- som den gick på i butik. Topparna satt som ett smäck alla tre och min sommargarderob börjar nu att ta form. Nu är det lite till som ska hittas, främst jeans. Johan och jag ska åka in på Sågmyra i Falun när vi ska "hem" till Bollnäs nästa vecka. Där hittar man alltid en massa smått och gott och jag hoppas ett eller två par jeans på deras jeansavdelning får följa med mig hem. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar