tisdag 14 maj 2013

Stipendiat och examen



I förra veckan fick jag ett glädje besked, jag har blivit 2013 års stipendiat. Det känns hur kul som helst och det öppnar så många dörrar för mig att de tror på mig. Jag har även fått hem ett brev från donationsstiftelse att jag fått avkastningsmedel för 2012 års räkning beviljat. Jag är så lycklig. Ja just det, lycklig. Hur mycket man än inte vill tro det så gör pengar en lycklig. Kanske inte långvarigt men för stunden. Och den stunden, den lyckan jag kände när jag fick beskedet kommer jag att leva länge på..

I veckan så har vi på retorikprogrammet planerat att vi ska ut och fira att vi alla tar examen. Även fast jag inte plockar ut lika examen som min klass då jag valt att fokusera på projektledarrollen så ska det bli så himla kul att umgås utan att vara stressad över uppgifter eller dylikt utan att få se tillbaka på allt man har gjort istället! Jag längtar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar