onsdag 15 maj 2013

Onsdag mitt i veckan

Just nu sitter jag med en tenta i projektledningen. Jag kom hem från en stund sedan efter att ha varit på universitetet och käkat lunch med några tjejkompisar. Det var skönt att få slippa datorn, även fast det bara var för någon timme. Senare ikväll blir det PW till Johans jobb Actic för gymträning. Jag har ett frikort där under en period som jag känner att jag måste utnyttja.

Outfiten idag ser ut som följer; röd blus från tradera, jeans från loppis, jacka från loppis och skor från H&M. Jo, jo man kan allt bygga en snygg outfit av kläder som man fått för en billig peng. För att kläder är begagnade så behöver de inte vara hål, sneda, urtvättade - snarare tvärt om! Det går att fynda. Blusen på bilden är använd en gång av tidigare ägare, jeansen var nya, jackan var endast provad och var ett ångerköp. Så vad kan en outfit likt denna gå på? Svaret är 115:-. Som hittat!

Ha en bra dag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar