onsdag 29 maj 2013

Todays offer


Eftersom jag har otroligt breda höfter för min storlek så föll jag hårt för H&Ms reklam med Beyoncé i olika bikinis. Även den bruden har höfter och då H&M alltid prioriterar kvinnor med rak kroppsform så blev jag väldigt överraskad och glad över att de har utformat bikinis som även kan klä en kvinna med kurvig kropp. Nu var det inte så spektakulärt som jag trodde då även dessa bikinis är formad för en kvinna med rak kropp och inte en med kurvig kropp och breda höfter. Missvisande reklam? Ja! Dagens i-landsproblem? Ja! Jag tyckte trots detta om bikinisen och den satt helt okej på så det blir att premiära med knyt-tanga till sommaren. Woop woop.

H&M har super sale just nu så jag passade på att klicka hem lite mer, allting förutom skorna och bikinisen är från deras rea. Flecejackan ligger på 70:-, t-shirten 40:-, svarta toppen 150:- (den ligger på 300:- i butik) och den randiga toppen ligger just nu på 70:-. Skorna var inte så farligt dyra heller, de ligger på 149:-. 
 


Jag har en rabattkod att dela med mig av på H&M. Uppger ni koden 1304 när ni beställer så får ni 50:- i rabatt på er beställning! Hur fint är inte det? Så passa på att klicka er in och fynda på deras super sale, det är upp till 70% rabatt. Happy shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar