lördag 18 maj 2013

Kaos!

Inte nog med att min telefon är trasig, Johans börjar nu att kurka ur. Min reservtelefon är inte bra och lever lite som den vill och som att inte det vore nog så har nu vår dator dött! Den går inte att få igång och jag får smått panik då alla mina skolarbeten, projekt, bilder och framför allt minnen finns på den. Min morbror som kan datorer är på båtresa och är oanträffbar, min storebror som är ganska haj på datorer visste inte riktigt vad det kunde vara men misstänkte att det kunde vara någon hårdvara. I´m going crazy!! 

Jag ska lugna ner mig nu med popcorn, Eurovision och drömma om att inom ett par år ha fått Christer Björkmans jobb (alternativt fått Ginas arbetsuppgifter). Det sista som överger en är hoppet, eller hur?

Ni glömmer väl inte att rösta på Linnis? Ni kan läsa mer här och ni kan rösta här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar