söndag 19 maj 2013

En resa med mål


Jag började på riktigt i Oktober, fuskade mycket under julmånaden, hittade tillbaka i januari och nu i maj så är jag tio kilo lättare. Jag är inte i mål än men jag har nästan blivit av med allt vatten i kroppen som jag fylldes av pga av medicinringen. Jag bär på stor muskelmassa för min kroppsvikt och ligger under på fettmassan/fettprocenten. Jag är nöjd med vad jag åstadkommit hittills men vill kämpa lite mer mot mina nya mål innan jag kan känna mig riktigt nöjd. 

Jag vill bland annat bli mer fit vid nederdelen av magen samt insidan av låren, det är svårt att punktförbränna just på de ställena men det är inte omöjligt! Jag vill även dämpa mitt sötsug helt samt jobba upp en bättre kondition. Sen har jag ett önsketänk om att hitta tillbaka till de siffror som stod på vågen innan min medicinering började för snart åtta år sedan. Även fast jag vet att det inte blir lätt för mig då jag i dagsläget ligger på den vikt jag bör ligga på för min längd samt att jag inte kan nå ner så mycket mer viktmässigt då jag har stor procentuell muskelmassa, så hoppas jag ändå på minus fyra till fem kilo till. 

Hoppet är det sista som överger än sägs det, så jag kommer leva på hoppet ett tag till. 
Så här ser jag ut idag, stora mål från en (nu) mindre tjej. 


Ni glömmer väl inte att rösta på Linnéa Persson??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar