söndag 1 december 2013

Sankta Filminspelning


Vi brukar bjuda in nära och kära till grötfrukost i ottan varje lucia, tomtegröt och juleskinkmacka i goda vänners lag. Det hade varit extra ordinärt att få bjuda in i år igen med nya bekantskaper och allt men med lucia i år så kommer filminspelning. Ännu en film ska spelas in, klippas och ljudläggas.
Jag har precis via indirekt möte fått tagit del av synopsis och manuset ligger här bredvid. Jag har även fått tagit del av kostym och masktankarna och det lutar åt det ni kan se nedan. Kostymbyxan och kappan på och klackarna i taket alltså, stilrent ska det va!
Även om jag sörjer att det inte blir någon grötfrukost till lucias ljuva stämma i år så har det hela med filminspelningen gett mig en feelgood känsla som jag hoppas är med mig hela vägen.