måndag 9 december 2013

En ytlig kärlek.

Kvällen spenderas med den här kärleken och chokladbollar. Vissa hävdar att motion är svaret på att få en klarare hjärna, själv hävdar jag att pennan är svaret. Fantastiskt simpelt och en enkel lösning. Motion i all ära men i valet mellan att behöva anstränga sig fysiskt för att få en klarare hjärna eller att få sitta still och äta godsaker så vinner det sistnämnda. Big time! Jag menar denna träningshysteri som råder kan inte vara enkel att leva med, vad är det värsta som kan hända med att sitta stil och äta en chokladboll för mycket? Att gå upp någon siffra på vågen enligt många ytliga personer. 
Jag tänker så här; jag har redan en kurvig kropp med bredare höfter så vad gör något kilo till? Det blir ju bara mer för de som tycker om mig att älska. Min midja är ju smal iallafall.