onsdag 7 augusti 2013

Ingen vinst


I hopp om att få tuta hem 35.000:- så fick jag inse mig besegrad av andra. Ingen vinst alltså från gårdagens bilbingo. Det närmsta var när jag satt ett nummer ifrån i ungefär sju rop innan någon annan fick bingo på annat nummer. Mäkta frustrerande! Som salt i såren så var det bilen snett bredvid som tutade, det kändes verkligen som att den bilen fick mina pengar.

Linnis vann inte heller någonting (kors i taket!). Linnis har vunnit varje gång utom en den här sommaren när vi varit iväg. Hon bjöd på chokladbollar i pausen och jag stod för godiset under spelets gång. Utöver att det inte blev några pengar så var det en trevlig, men seg kväll på grund av teknik och sega tutningar, i en god väns lag. Jag har alltid så himla roligt med Linnis. Det finns inga måsten, ingen hysteri och man kan vara som man är bara. Helt fantastiskt! 





 

Gårdagens bingooutfit fick bli ett par cykelbyxor från Lindex och en virkad topp som är en present från min mamma, matchade med ett par svarta ballerina och turkosa naglar.
Den perfekta outfiten för ett parti bingo!
Angående outfit så är det läsare som undrat vart klänningen som jag bar i tidigare inlägg är ifrån. Den är ifrån H&M och ligger just nu på REA. Jag gillar verkligen min klänning, den är stilren men ändå vardaglig. Det roliga är att mönstret är ett fototryck, lite ovanligt men så snyggt! Som skrivet är den på rea och ni hittar den här, istället för 599:- så betalar ni 200:-.

Ta hand om Er! 

5 kommentarer:

  1. Tack för tipset om klänningen - jag ska genast in och beställa den :):D:D

    SvaraRadera
  2. Å vad synd att du inte vann :(

    SvaraRadera
  3. Jättefin, som alltid

    SvaraRadera
  4. Underbart bloggginlägg. Snygg färgen är på naglarna, vart kommer nagellacket ifrån? Tack för en bra blogg.

    SvaraRadera
  5. Hej Sigrid!
    Tack så mycket. :)
    nackellacket kommer från H&M och heter "I must have". Tyvärr tror jag att det har utgått, har letat efter ett nytt men hittar bara liknande men inte samma härliga turkosa färg.

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera