tisdag 8 januari 2013

Jag har ju alltid velat vara porrstjärna…

Eller inte. Faktum är att det var som en sån jag kände mig idag när jag gick från badrummet, genom hallen, förbi mina svärföräldrar i vardagsrummet för att senare hamna i gästrummet. Jag ville känna mig extra fin till nyår vilket resulterade i att en svart, kort kreation med öppen rygg prydde min kropp efter duschen. Men ju fler steg jag tog från badrummets säkra väggar med speglar som jag kände mig vackrast i världen i, så blev jag mer och mer osäker. Den korta kjolen och de bara benen gjorde det inte bättre. Jag rundade soffhörnet i vardagsrummet och dörren till gästrummet small igen. J tyckte att jag såg finast i världen ut i den svarta kreationen. Trots det sitter jag här i mina trogna svarta jeans och en enkel leopard topp. Ändå känns allting bra. Det bästa? J tycker fortfarande att jag är finast i världen, trots att den svarta kreationen åkte ner i väskan igen.

Nu ska vi ta oss an Per.

Gott nytt år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar