onsdag 22 januari 2014

Nöjd kille = glad kille


Och inte hade han öppnat paketet när jag kom hem. Han ville vänta så att han kunde öppna det med mig. Han hade inte ens rört det eller ens känt på det?! Ja, jag vet att det klassas som romantiskt men hallå vad är det där att vänta liksom. En annan hade ju försiktigt öppnat tejpen som höll ihop presentpåsen och känt och klämt på allt där i och sen försöka lägga allting där det låg, tejpa igen påsen på nytt och låtsas vara helt oberörd tills man skulle öppnat det tillsammans. Men är jag riktigt ärlig så hade jag öppnat allting direkt och inte väntat på att någon skulle komma hem. Vad är det liksom? Nej det här med att få överraskningar och presenter och sen vänta på dem är ju helt hopplöst om man heter Sandra. Johan får verkligen gömma mina födelsedagspresenter ordentligt varje år eftersom att jag undermedvetet alltid letar efter dom. Han är duktig för jag har bara hittat dem en gång av totalt sex. Jobbigast är det runt jul när man ser alla paket under granen och man vet att några av dom är till mig. Varje år så klämmer, känner och försöker jag kika in. Och varje år så har Johan kommit på mig och sagt åt mig att sluta. Å jag blir verkligen som ett nyfiket barn, total hopplös! 

För er som frågat mig vad det var i paketet så fick han ett tv-spel, ett flipcover till hans telefon samt ett presentkort på en smyckesbutik. Jag älskar att få skämma bort min karl! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar