fredag 24 januari 2014

Italiensk dejt

 Tillsammans med hanjagälskarmest så har vi besökt Italiens värld. En italiensk dejt alltså. Vi köpte oss pizza med parmaskinka, mozzarella, stark salami, oregano och ruccola. En fantastisk kombo! Innan vi gick över till bion för att se filmen "The Wolf Of Wall Street" så delade vi på en flaska Sanpellegrino. Jag älskar den lemonaden och sen jag jobbade på Madonna Di Campiglio i Åre (Italiensk restaurang) så har jag letat efter denna goda dryck. Jag har tidigare hittat den på ett liten fik i Ljusdal men ingen annanstans sen får jag reda på av servitrisen att de säljs på Willys men i burk. Hur snopet det kändes. Helt plötsligt känns inte denna goda lemonad lika exklusiv längre. 

Vi hade en perfekt kväll där vi var så där lagom cheesy med biomys, handhållning och hångel. En dejt i sann 50 tals anda men i italiens värld. En high five på den, min kärlek! 






1 kommentar: