onsdag 20 mars 2013

Ett enda stort hav av kaos...

Nu tar jag med mig min fiskebensfläta och går och lägger mig! Jag är helt slut efter dagens pysselverkstad. På fredag fyller syrran hela åtta år så att idag har jag tillverkat scrappkort och slagit in paket efter konstens alla regler, bilder på det får ni imorgon men nedan finns ett litet smakprov. Dagen har även bjudit på att shoppa loss hos Kamprad och hans IKEA. Vi ska göra om syrrans rum under tiden hon är i skolan på fredag och det är jag som står för inredningsplanen och därmed handlar in möblemanget med dylikheter. Hoppas att hon blir nöjd och inte tycker att vi förstör hennes rum! Känns som att hennes trotsålder skulle kunna bjuda på det.


Kvällen har bjudit på hockey och ännu mera paketinslagning. Det är inte bara syrran som fyller år snart utan även min mamma fyller år i slutet av mars och syrrans kompis Allis som jag fixat ihop paket till fyller år. Som kronan på verket har vår fina vän Martin fyllt både 25 år samt avlagt examen för sjuksköterska vilket innebär att jag även trixat med att ha slagit in hans paket samt scrappat ett kort. Bilder på hela köret kommer som skrivet imorgon.
Nu behöver jag sova, dagen har varit kaotisk. Men kaoset har trots allt varit organiserat...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar