måndag 1 juli 2013

Inaktivitet i hjärnan och hjäratat


Trots att min aktivitet här inte har varit som den ska på grund av att jag inte har varit som jag ska, så värmer det mig att Ni är så många där ute som håller fast min sida som jag delar med Er. Jag lovar Er att jag kommer att komma igen med fler inlägg. Inte bara för Er skull utan även min egen. Jag mår bra av att få uttrycka mig på mitt sätt utan att behöva anpassa mig till de sociala fack som annars råder. Jag har alltså inte slutat blogga och inte heller lagt ner bloggen. Det har bara blivit en lång, ofrivillig, paus. Tekniken har även spelat in, det är svårt att vara aktiv när jag varken har haft en dator i min närhet eller en telefon som fungerar. I juli får jag förhoppningsvis tillbaka min telefon och datorn fick jag nu i dagarna. 

Jag kommer igen, sakta men säkert. 
Kärlek till Er alla där ute så länge 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar