onsdag 24 april 2013

Jag får klocka mig själv


Mitt i allt vardagliga, organiserade kaos så har jag troligtvis åkt på en klämskada i axeln. Den gör riktigt ont! Det betyder att det blir rehab istället för träning uptill. Turligt nog så har Örebro Sveriges bästa idrottsskademottagning och det finns bra och professionell hjälp att få, tyvärr så är det lång väntetid. Men med lite hopp så kan jag få en tid på Campushälsan hos deras legitimerade sjukgymnast som även har en ortopedisk inriktning. Nu hoppas jag att få ordning på axeln. 

Idag är det en tung dag, där mycket ska hinnas med:
1. Öva in repliker 
2. Boka tid hos Mark och rehab 
3. Träna mage och ben
4. Tenta 2 praktisk projektledning
5. Scanna in och mejla Linnis om utbildning
6. Photoshopa
7. H&M
8. Ringa mamma och be om fönsterputsninghjälp
9. Mejla Kåren
10. Hinna till Arbetsförmedlingen
11. Ta mig till Gina Tricot
12. Ringa Elin
13. Planera loppis

Och mitt i allt ska jag hinna laga och få i mig mat. Jag vet att vissa saker är viktigare än andra och jag får se vad jag hinner med idag och vad som jag får ta imorgon. Fick en tid inbokad på ett ställe halv tre som jag ska iväg på. Vad det är berättar jag senare, kanske. 

Nu, lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar