fredag 19 april 2013

Snart, snart, snart är hon här.


Jajjemen snart rullar hon in på Örebro central. Världens finaste vän, Elin.
Det är galet vad jag längtat efter det här. Den här helgen är något som jag sett framemot i ett par veckor. Även Johan pratar om att Elin ska komma. Med andra ord så är hon efterlängtad!
Elin har fyllt år så vi ska fira henne imorgon här hemma har Johan och jag planerat. Johan har bestämt dessert och jag maten. VI har även bunkrat upp med olika spritsorter och olika ingredienser så att vi kan köra drinkblandning här hemma. Varken jag eller Johan dricker speciellt ofta eller speciellt mycket för den delen. Det är inte vår grej helt enkelt. Men vi gillar båda att experimentera för att blanda fram olika drinkar, plus att vi alla är bjuden hem till en klasskompis till Johan på kvällen och där kommer det säkert bli ett glas vin eller två. Så vi kan lika gärna börja här hemma med en drinkblandarkväll, när man ändå ska bort menar jag.

Jag återkommer om helgen på måndag.
Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar