onsdag 7 augusti 2013

Serier



Det finns så många serier jag skulle vilja ta mig an och kolla igenom. Senast nu serien "Orange is the new black" som Bella, BlondinBella gjorde reklam för. Den verkar riktigt bra! Men serien jag vill ta mig an först är "One upon a time", är det någon av er som har sett den? Den verkar vara riktigt, riktigt bra! Science fiction, action och verklighet - allt i ett! Och precis vad jag gillar med. Sommaren hade varit ett perfekt tillfälle att ligga och plöja serier men jobb, vänner och den vanliga vardagen har satt stopp för det. Jag får unna mig lite serieplöjning till hösten istället. 

Angående bingon, imorgon tar jag upp om det blev någon vinst eller inte. ;)


3 kommentarer:

  1. Den serien är så bra. Gillar man det du skriver så ska du absolut se den. Gillar det själv och jag följer den slaviskt.

    SvaraRadera
  2. Erika Sandström7 augusti 2013 kl. 13:02

    Vann du några pengar igår. Vilekn fin klänning vart är den ifårn?

    SvaraRadera
  3. Herregud vad fin du är och gud vilken fin klänning!

    SvaraRadera