torsdag 11 juli 2013

Växbo


Igår så åkte vi till Växbo tillsammans med Martin och Linnis för att kika på hur man arbetade förr i tiden. Eller egentligen så var inte det vårt mål, utan vi ville bara umgås och det slutade med att vi hamnade där. Jag har aldrig varit i Växbo förut men det var otroligt naturskönt och vackert! Vi kikade på keramikhantverk, smackade tunnbröd, drack blåbärsdricka, Martin visade oss fiskarna, jag blev rädd för höns, vi kollade på grisarna och hur de malde förr i tiden.


Det var en skön dag i goda vänners lag. På kvällen så åkte jag och Linnis på bilbingo och hon tutade hem hela tusen spänn! Med lite hjälp av mig... Det kändes gött att få sitta på gräddhyllan och få tuta hela två olika gånger.





Jag band en liten blombukett till Linnis

1 kommentar:

  1. Vad fina ni är tillsammans du och din kille :)

    SvaraRadera